مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 12:202021-08-28دانش

راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در کرمانشاه


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی شش مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در استان خبر داد.

- راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون "شیفت عصر" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی شش مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در استان خبر داد.

دکتر منصوری اظهار کرد: با توجه به نیاز در تسریع روند واکسیناسیون، هم اکنون مرکز واکسیناسون حضرت خدیجه کبری(س) در الهیه، مرکز خلیج فارس واقع در خیابان سیلو روبروی یگان ویژه، مرکز خودرویی و مرکز دانشگاه آزاد با کمک نیروهای بسیج جامعه پزشکی راه اندازی شده که در شیفت عصر نیز کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

وی افزود: همچنین شیفت عصر مرکز تجمیعی دانشکده بهداشت نیز از امروز فعال شده و شیفت عصر مرکز باغ نی نیز ظرف امروز و فردا توسط نیروهای بسیج جامعه پزشکی راه اندازی می شود.

منصوری گفت: فعالیت این شش مرکز در شهر کرمانشاه را برای کمک به اجرای واکسیناسیون به عنوان تنها راه پیشگیری از این بیماری و کاهش فوتی ها انجام دادیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: تا کنون پنج گام را در طرح شهید سلیمانی برداشته ایم، اکنون در گام پنجم هدف اصلی بحث کمک به واکسیناسیون است که همکاران ما در سطح استان تقریباً در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در کرمانشاه

راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در کرمانشاه