مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-28سياسي

هزینه مراسم ترحیم صرف بازسازی قنوات خراسان جنوبی شد


رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با رایزنی هایی که همراه با مجموعه های خیران خارج از استان انجام شده است، بخشی از هزینه های مراسم ترحیم اقوام این خیران به بحث احیای قنات اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با رایزنی هایی که همراه با مجموعه های خیران خارج از استان انجام شده است، بخشی از هزینه های مراسم ترحیم اقوام این خیران به بحث احیای قنات اختصاص یافته است.

مهدی هنری، امروز شنبه 6 شهریورماه گفت: با توجه به اینکه یکی از موضوعاتی که در بحث نهضت کمک مؤمنانه پیگیری می شود، کمک مجموعه نهادها و خیران در بحث پروژه های عمرانی محرومیت زدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با رایزنی هایی که همراه با مجموعه های خیران خارج از استان انجام شده است، بخشی از هزینه های مراسم ترحیم اقوام این خیران به بحث احیای قنات اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در شهرستان قاین با کمک بخش های مختلف و با توجه به هماهنگی با مجموعه جهاد و اهالی روستا سه پروژه احیای قنات با اعتبار 450 میلیون تومان انجام شد.

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از مبلغ 450 میلیون تومان 60 درصد یعنی نزدیک به 270 میلیون تومان کمک مجموعه این خیران بود و از آنجایی که با توجه به کرونا مراسمات مربوط به ترحیم انجام نمی شود هزینه ها برای کمک به احیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مراسم ترحیم صرف بازسازی قنوات خراسان جنوبی شد

هزینه مراسم ترحیم صرف بازسازی قنوات خراسان جنوبی شد