مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-28سياسي

تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و زندانی دار در زنجان


رییس کل دادگستری استان زنجان بر تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و زندانی دار تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت السلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان با تقدیر از زحمات و تلاش های شورای قضایی با بیان اینکه دوره جدید و زمین خواری را موضوع مهم  و مورد تاکید و اولویت دار قوه قضاییه برشمرد و گفت: سنددار کردن اراضی توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان اقدامی موثر در جلوگیری از معضل زمین خواری است که توجه و اهتمام به این مقوله باید در دستور کار اداره ثبت اسناد استان قرار بگیرد.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: از اولویت های استان تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی، زندانی دار و دستور قرارهای بازداشت موقت است که پیگیری های لازم برای تسریع در امور و گزارش اقدامات مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: در آستانه پایان 6 ماهه نخست سال قرار داریم و درخواست ما از سازمان های تابعه این است که ارزیابی برنامه ها را از حیث پیشرفت کاری و برنامه ریزی برای پایان سال در راستای بهره برداری ارائه کنند.

وی بر کاهش شعب نامتعارف در استان تا پایان شهریور ماه تأکید و بیان کرد: مدیران و معاونین دادگستری و حوزه های قضایی  نسبت به این امر اهتمام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و زندانی دار در زنجان

تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و زندانی دار در زنجان