مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-28اجتماعي

2 المان شاخص شهر بوشهر نوسازی و بهسازی می شود


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر در خصوص شایعاتی پیرامون جابه جایی المان های شهر بوشهر گفت: جابه جایی این المان ها فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

- ایسنا/بوشهر سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندر بوشهر در خصوص شایعاتی پیرامون جابه جایی المان های شهر بوشهر گفت: جابه جایی این المان ها فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

عبدالله کردگار اظهار کرد: المان های واقع در نوار ساحلی به دلیل رطوبت و دمای زیاد هوا پس از مدتی رنگ و سازه آن ها رو به فرسودگی می رود که باید برای نوسازی و بهسازی آن اقدام کرد.

وی بیان کرد: با توجه به نبود امکان استقرار تجهیزات کارگاهی در جوار المان های بوشهر و میدان المپیک مقرر شد این 2 المان برای مدت کوتاهی برای تعمیرات به کارگاه سندبلاست و رنگ آمیزی ساخت برود.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در این زمینه پیشاپیش با قدردانی از صبر و بردباری شهروندان سعی می شود تا المان ها پس از تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن در محل های استقرار خود نصب شوند.

کردگار یادآور شد: در این راستا المان میدان المپیک نیز امروز برداشته می شود تا در اسرع وقت نسبت نوسازی و بهسازی آن اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، وی افزود: پیش از این شایعاتی پیرامون جابه جایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 المان شاخص شهر بوشهر نوسازی و بهسازی می شود

2 المان شاخص شهر بوشهر نوسازی و بهسازی می شود