مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:302021-08-28اقتصادي

19 پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در سیریک افتتاح شد


19 پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان سیریک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی استاندار هرمزگان جمعه شب در پایان افتتاح و بهره برداری از 19 پروژه عمرانی و زیربنایی در سیریک گفت: در تمامی شهرستان های استان هرمزگان، تلاش همه جانبه برای اجرا و بهره برداری از پروژه ها در راستای توسعه متوازن منطقه ای در حال پیگیری و انجام است.

همتی عنوان کرد: در هفته دولت، 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در شهرستان سیریک به بهره برداری می رسد که تعدادی از این پروژه ها به نمایندگی افتتاح شد.

وی ادامه داد: در تمامی شهرستان های استان هرمزگان، تلاش همه جانبه برای اجرا و بهره برداری از پروژه ها در راستای توسعه متوازن منطقه ای در حال پیگیری و انجام است.

استاندار هرمزگان افزود: این پروژه ها با مشارکت و سرمایه گذاری مردم، خیرین و بخش خصوصی در کنار دولت به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده اند.

همتی تصریح کرد: اجرای این طرح ها نتیجه تلاش همه است و از فعالیت ها، اقدامات، هماهنگی و همکاری خوب نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، مدیران، خیرین و اقشار مختلف مردم تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در سیریک افتتاح شد

19 پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در سیریک افتتاح شد