مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:052021-08-27اجتماعي

ضرورت برخورد با 5 شرکت متخلف صنعتی در سوادکوه شمالی/ تلف شدن آبزیان در رودخانه


پیگیری برخورد با 5 کارخانه شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی که با تصفیه خانه فاضلاب همکاری ندارند و پساب آنها راهی رودخانه می شود، می تواند مسیر مهمی برای پیگیری مشکلات زیست محیطی سوادکوه شمالی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، تلف شدن آبزیان در رودخانه اوتی جون جنب شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی باعث ایجاد حساسیت موضوع توسط علاقمندان به محیط زیست شد.

با توجه به سابقه تلف شدن آبزیان با پساب کارخانجات شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی، مصاحبه با رییس محیط زیست و بهره بردار از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل انجام شد.

 * 3 مشکل زیست محیطی در 2 ماه ابراهیم فلاحی با اشاره به اینکه در طول 2 ماه گذشته 3 بار شاهد ایجاد مشکل زیست محیطی در سیستم فاضلاب شهرک صنعتی بشل بودیم، گفت: یک اخطاریه و برگزاری جلسه استانی برای استاندارد سازی فعالیت فاضلاب شهرک صنعتی بشل انجام شد و پرونده مشکل فاضلاب شهرک از یک ماه قبل مفتوح است.

 رییس اداره محیط زیست شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به این که چند بار فعالیت مخالف زیست محیطی اتفاق افتاد و لوله خروجی ایستگاه پمپاژ به سمت رودخانه و پرونده آن از یک ماه پیش در دادگاه مفتوح است، افزود: سیستم تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی بشل مدیریت مناسبی ندارد و حجم بالای فاضلاب آن توسط پیمانکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد با 5 شرکت متخلف صنعتی در سوادکوه شمالی/ تلف شدن آبزیان در رودخانه

ضرورت برخورد با 5 شرکت متخلف صنعتی در سوادکوه شمالی/ تلف شدن آبزیان در رودخانه