مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-27سياسي

امام جمعه کرج: آمریکا نمی خواهد دولت فعلی موفق شود


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اگر دولت و مردم رابطه خوبی داشته باشند دشمن را ناامید و مأیوس می شود، گفت: آمریکا نمی خواهد دولت فعلی به موفقیت برسد و مانع تراشی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه پنجم شهریورماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بابیان اینکه اهل تقوا افراد رازداری هستند چه نسبت به سر خود و چه اسرار دیگران، بیان داشت: مولانا پنهان نگه دارد.

مثل دانه ای است که از دهان پرنده افتاد.

شرح و تفسیر حکمت 153 نهج البلاغه وی در ادامه داد: در بیان دیگری امیرالمؤمنین فرمودند: راز تو دربند توست اگر آن را فاش کنی تو دربندش خواهی شد؛ و در تمثیلی زیبا برای اینکه تشویق شویم به حفظ اسرار فرمودند: راز تو جزیی از خون توست پس مبادا در رگ های غیر تو جریان یابد.

امام جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه هرکسی مطالب را از ظن خودش بیان می کند، اظهار کرد: ما هر هفته و هر دو سه هفته یک بار بااینکه حرفمان را می گوییم باز از طرف ما حرف می زنند در شهر که نظر فلانی این است.

فعلاً هم دیگر صحبت نمی کنم چون عامداً و متعمداً بعضی ها برخلاف عمل می کنند که نشان دهنده بی دینی و بی تقوایی این افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: آمریکا نمی خواهد دولت فعلی موفق شود

امام جمعه کرج: آمریکا نمی خواهد دولت فعلی موفق شود