مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-26سياسي

راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون تجمیعی توسط سپاه صاحب الزمان (عج)


سخنگوی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 6 مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا با همت قرارگاه شهید سلیمانی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان راه اندازی شد.

- با اشاره به اقدامات جهادی قرارگاه شهید سلیمانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از ابتدای فعالیت تاکنون اظهار داشت: از جمله اقدامانت این نهاد در حوزه سلامت، کمک به کادر درمان، تقویت روحیه کادر درمان از جمله بزرگداشت روز پرستار، رزمایش کریم آل طه، اعزام نیروی انسانی تخصصی و غیر تخصصی پرستار و پزشک برای بیمارستان ها بوده است.

وی با بیان اینکه کمک به راه اندازی نقاهتگاه ها برای بیماران رو به بهبودی کرونا نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است، ابراز داشت: راه اندازی مرکز پاسخگویی سامانه 3113 و تیم مراقبتی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

سخنگوی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در عرصه بهداشت، غربالگری تلفنی و ثبت در سامانه سیب برای 77 درصد از جمعیت استان اصفهان اجرایی شده است، ادامه داد: غربالگری خانه به خانه و ثبت در سامانه شهید سلیمانی نیز برای 75 درصد جمعیت استان اصفهان انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح 318 تیم رهگیری در بحث نظارتی، نظارت بر 70 هزار اماکن اداری و اصناف، سه هزار داروخانه و مراکز تولید اقلام بهداشتی و نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون تجمیعی توسط سپاه صاحب الزمان (عج)

راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون تجمیعی توسط سپاه صاحب الزمان (عج)