مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-26اقتصادي

ستاد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی های اداری است


ستاد توسعه خاوران تشکیل شده تا با حرکت بر محور شعار سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» و نیز اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی بروکراسی های اداری را بشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در ستاد توسعه خاوران، اظهار داشت: اصل کار ستاد توسعه خاوران حمایت از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به استان و حل و فصل مشکلات مطرح شده در مسیر سرمایه گذاری واحدهای تولیدی است.

وی بیان داشت: در این راستا مقرر شده مباحث آب، برق، محیط زیست، منابع طبیعی و غیره ظرف یک هفته آینده در قرارگاه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مطرح و تصمیمات جدی در این خصوص صورت پذیرد.

استاندار خراسان جنوبی رصد مستمر تفاهم نامه از سوی دستگاه های مربوطه را مورد انتظار دانست وبا تأکید بر اینکه این مهم باید در دستورکار ویژه مدیران قرار گیرد، افزود: بخش هایی از اطلس سرمایه گذاری استان و شهرستان ها آماده است و باید تا یک ماه آینده تکمیل شود.

ملانوری متذکر شد: ما به اطلس سرمایه گذاری نیاز داریم تا بدانیم  در چه نقطه ای چه نوع فعالیتی را می توانیم انجام دهیم ضمن اینکه موضوعاتی که در اطلس قید می گردد باید  قابلیت اجرایی  و تولیدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی های اداری است

ستاد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی های اداری است