مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:302021-08-25اقتصادي

امهال وام بنگاه های آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بر لزوم حمایت مالی از کارآفرینان برای اخذ سریعتر مجوزها تاکید کرد و با اشاره به اختصاص 3500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا به منظور تثبیت و ایجاد شغل، - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بر لزوم حمایت مالی از کارآفرینان برای اخذ سریعتر مجوزها تاکید کرد و با اشاره به اختصاص 3500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا به منظور تثبیت و ایجاد شغل، از امهال وام و تسهیلات برخی از بنگاه ها و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ و هنر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر نوراله زاده در هفته دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بر لزوم حمایت ملی از کارآفرینان برای اخذ سریعتر مجوزها تاکید کرد.

وی از پرداخت 2700 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان و مشاغل خرد و متوسط خبر داد و گفت: بر اساس هدفگذاری صورت گرفته امسال رقمی معادل 2700 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان پرداخت می شود که تاکنون 54 هزار طرح از این تسهیلات بهره مند شده و 74 هزار شغل از محل اجرای طرح ها به وجود آمده است.

نورالله زاده درباره ایجاد اشتغال از محل حمایتهای مالی صندوق در سال جاری گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته تا پایان امسال 3500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود که از این محل، علاوه بر ساماندهی 100 هزار فرصت شغلی، زمینه ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال وام بنگاه های آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ

امهال وام بنگاه های آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ