مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-25سياسي

دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) به پایان رسید


دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت الاحزان طی مراسمی با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اختتامیه دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی بیت الاحزان شب گذشته در سالن امام خامنه ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام عالم زاده نوری در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: ائمه اطهار (ع) و بزرگان دینی در مورد قرآن کریم اول توصیه به تلاوت و دوم توصیه به تدبر در آیات کرده اند.

وی با اشاره به آثار تلاوت و تدبر در قرآن کریم، عنوان کرد: تلاوت قرآن کریم دستگاه مفهومی یکپارچه قرآن را به ما منتقل می کند و یک تصویر کامل از مجموع قرآن به ما می دهد و تدبر در قرآن به آن تصویر یکپارچه عمق می دهد و انسان به لایه های عمیق تر معارف قرآنی دست پیدا می کند و هیچکدام از این دو جای دیگری را نمی گیرد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه ما باید هم برای تلاوت و هم برای تدبر در قرآن کریم برنامه داشته باشیم، افزود: حفظ قرآن کریم بهانه ای برای تلاوت و در شخصیت انسان نیز اثر گذار است و سبب انس با قرآن کریم می شود و بهانه ای برای تدبر در قرآن است و بسیار اتفاق افتاده که یک آیه از قرآن ذهن انسان را درگیر کرده و خداوند به واسطه آن آیه با انسان ارتباط برقرار می کند و به خداشناسی بیشتر انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) به پایان رسید

دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) به پایان رسید