مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:202021-08-25اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 154 نفر با افتتاح 41 پروژه عمرانی در بروجن


در هفته دولت امسال 41 پروژه در شهرستان بروجن افتتاح شد و این پروژه ها برای 154 نفر در این شهرستان به طور مستقیم اشتغالزایی کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بروجن گفت: در هفته دولت امسال 41 پروژه در شهرستان بروجن افتتاح شد و این پروژه ها برای 154 نفر در این شهرستان به طور مستقیم اشتغالزایی کرد.

مسعود ملکی سوم شهریورماه در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در شهرستان بروجن، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 41 پروژه با اعتبار 99 میلیارد و 917 میلیون تومان در شهرستان بروجن افتتاح و به بهره برداری رسید، این پروژه ها برای 154 نفر در این شهرستان به طور مستقیم اشتغالزایی می کند.

فرماندار بروجن افزود: پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در شهرستان بروجن در کاربری های زیرساخت، گردشگری، کشاورزی، مذهبی، فرهنگی، مسکونی و فضای اداری هستند که توسط 14 دستگاه اجرایی عملیات اجرایی آن ها پیگری شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های کلنگ زنی در شهرستان بروجن، گفت: در هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی هشت پروژه با برآورد اعتبار 1081 میلیارد ریال آغاز شد، ساختمان پلیس راه بروجن – لردگان، روکش آسفالت محور بروجن- نقنه به دهاقان، احداث آرامستان فردانبه، لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرکرد- بروجن- سفیددشت- زرین شهر بروجن به لردگان، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 154 نفر با افتتاح 41 پروژه عمرانی در بروجن

ایجاد اشتغال برای 154 نفر با افتتاح 41 پروژه عمرانی در بروجن