مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-25اقتصادي

شناسایی 28فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوی


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: یکی از چالش های اساسی شرکت های آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر و کیفی تر به مشترکان، وجود انشعاب های غیرمجاز آب است.

- به خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، یداله سلطانی از شناسایی 28 فقره انشعاب غیرمجاز آب در روستای شهرستان طی مرداد ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز سالانه هزینه های سنگینی برای تامین و توزیع آب شرب در شبکه های شهری و روستایی به شرکت های آب و فاضلاب تحمیل می کند.

وی ادامه داد: حتی قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است.

  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز شناسایی شده با کاربری های خانگی، تجاری، باغ ویلا و فضای سبز است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب نه تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب گیری غیراصولی می شود، بلکه هدر رفت آب را افزایش می دهد و به دستگاه های اندازه گیری آب نیز خسارت وارد می کند.

  سلطانی افزود: این امر که آسیب های جدی به تأمین و توزیع پایدار آب و آب رسانی مطلوب به مشترکین وارد کرده موجب شده تا شرکت آب و فاضلاب خوی با عزمی جدی و با هماهنگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 28فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوی

شناسایی 28فقره انشعاب غیرمجاز آب در خوی