مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:152021-08-24سياسي

وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد بالایی کسب می کند


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: عین اللهی-وزیر پیشنهادی بهداشت کارنامه خوبی دارد و همیشه در مواقع بحران و سختی ها فرد بی تفاوتی نبوده و خدمات ارزشمندی در جنگ تحمیلی ارائه داده و رای بالایی کسب خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: عین اللهی-وزیر پیشنهادی بهداشت کارنامه خوبی دارد و همیشه در مواقع بحران و سختی ها فرد بی تفاوتی نبوده و خدمات ارزشمندی در جنگ تحمیلی ارائه داده و رای بالایی کسب خواهد کرد.

پروین صالحی در گفت و گو با ایسنا درباره کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، اظهار کرد: کابینه معرفی شده در حد و تراز نظام و انقلاب اسلامی ایران است و در جریان بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای پیشنهادی بیشتر افراد معرفی شده نمره قبولی را خواهند گرفت و نمایندگان مجلس درباره سوابق و صلاحیت سه یا چهار نفر از وزرای پیشنهادی اختلاف نظر دارند که نتیجه نهایی بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی در رای گیری مشخص می شود.

وی افزود: معتقدم بین 80 تا 85 درصد کابینه پیشنهادی رای اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد چرا که بیشتر این افراد دارای سوابق قابل قبول در سمت های قبلی خود بوده اند و کارنامه خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد بالایی کسب می کند

وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد بالایی کسب می کند