مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 21:102021-08-24سياسي

آخرین خبرها از واگذاری فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی آخرین خبرها از واگذاری فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود به عنوان دو صنعت غیر فعال را تشریح کرد.

- حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین خبرها در رابطه با کارخانه فولاد ازنا اظهار داشت: در حاشیه جلسات بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این کارخانه با رییس جمهور رایزنی داشته ام.

وی با اشاره به قول مساعد رییس جمهور برای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به فولاد ازنا و همچنین صنایع غذایی گهر دورود عنوان کرد: رییس جمهور از من خواستند که هفته آینده نامه ای را به ایشان بنویسم تا بعد از استقرار هیئت دولت و شروع به کار دولت در همان هفته اول، مسائل مربوط به فولاد ازنا پیگیری شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود به رییس جمهور گفت: مافیا و همچنین بروکراسی سنگین بانک ملی که 10 سال است اجازه واگذاری این صنعت را نداده به رییس جمهور اعلام کردم.

گودرزی بیان داشت: به رییس جمهور اعلام کردم که هر کدام از این دو صنعت بزرگ فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود می توانند بالای هزار فرصت شغلی مستقیم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از واگذاری فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود

آخرین خبرها از واگذاری فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود