مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 20:552021-08-24فرهنگي

با تعیین وقت قبلی به تماشای این آثار بروید


«مجموعه تابستانه» عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس از هنرمندان پنج گالری است که همگی بر دیوارهای یک گالری، به نمایش درمی آیند.

در حقیقت در این نمایشگاه، - مجموعه تابستانه عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس از هنرمندان پنج گالری است که همگی بر دیوارهای یک گالری، به نمایش درمی آیند.

در حقیقت در این نمایشگاه، گالری شیرین در کنار نمایش آثار منتخب تابستانه خود، میزبان آثاری از گالری های اعتماد، اُ، طراحان آزاد و هما هم بوده است.

خبرنگار بخش تجسمی ایسنا با حضور در گالری واقع در خیابان سنایی، گزارشی از برخی آثار موجود در این نمایشگاه ارائه داده است.

ضمن اینکه با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیر گالری شیرین در گفت وگویی با ایسنا بر این واقعیت تاکید کرده است که با توجه به شیوع گسترده ویروس مهلک، اجازه فعالیت برای بازدید عمومی ندارند، و بازدید فقط با وقت قبلی انجام می گیرد.

البته این گالری علاوه بر بازدید حضوری که فقط با وقت قبلی انجام می گیرد به منظور ادامه فعالیت، بازدید مجازی را نیز در نظر گرفته است که به گفته مدیر گالری شیرین بازخورد خوبی نیز داشته است.

مجموعه تابستانه در دو طبقه به نمایش آثار هنرمندانی چون محسن احمدوند، حمیدرضا اندرز، مریم آیین، سپهر بختیاری، لادن بروجردی، طاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تعیین وقت قبلی به تماشای این آثار بروید

با تعیین وقت قبلی به تماشای این آثار بروید