مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-24اقتصادي

سرمایه گذاری 206 میلیارد دلاری سامسونگ برای پساکرونا


گروه سامسونگ 240 تریلیون وون (206 میلیارد دلار) در سه سال آینده برای توسعه حضور در زیست داروها، هوش مصنوعی، نیمه رساناها و رباتیک در دوران پساکرونا سرمایه گذاری خواهد کرد.

- گروه سامسونگ 240 تریلیون وون (206 میلیارد دلار) در سه سال آینده برای توسعه حضور در زیست داروها، هوش مصنوعی، نیمه رساناها و رباتیک در دوران پساکرونا سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت که گل سرسبد بزرگترین شرکتهای کره ای است، اعلام کرد این سرمایه گذاری تا سال 2023 به تحکیم جایگاه جهانی سامسونگ در صنایع کلیدی مانند تراشه سازی کمک خواهد کرد و همزمان به این شرکت امکان می دهد فرصتهای رشد در حوزه های جدیدی مانند رباتیک و نسل جدید مخابرات را تجربه کند.

سامسونگ الکترونیکس که بزرگترین سازنده تراشه حافظه در جهان است، اعلام کرد این گروه قصد دارد بواسطه ادغام و خرید، فناوری و رهبری بازار را تحکیم کند اما به جزییات آمارهای سرمایه گذاری اشاره ای نکرد.

همچنین این شرکت مشخص نکرد آیا جدیدترین رقم سرمایه گذاری اعلام شده شامل 17 میلیارد دلار سرمایه گذاری می شود که قرار است برای ساخت یک کارخانه تراشه سازی قراردادی جدید در آمریکا هزینه کند.

برنامه سرمایه گذاری جدید 30 درصد بزرگتر از استراتژی سه ساله قبلی سامسونگ است که در سال 2018 اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 206 میلیارد دلاری سامسونگ برای پساکرونا

سرمایه گذاری 206 میلیارد دلاری سامسونگ برای پساکرونا