مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:242021-08-24سياسي

لزوم تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام دهلران


باتوجه به وجود پروژه های نیمه تمام در شهرستان دهلران، انتظار است دولت جدید برای تکمیل آنها اهتمام داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی صبح امروز سه شنیه در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دهلران، که با حضور فرماندار دهلران و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت شهیدان باهنر و رجایی عنوان کرد: خدمت به مردم نعمت بزرگ و گران بهایی است که مدیران باید قدردان آن باشند.

وی ضمن گرامیداشت شهدای سلامت و تبریک روز پزشک، گفت: تلاش و جهاد کادر درمان قابل تقدیر است و در بحث کرونا که همه ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

امام جمعه دهلران افزود: قطعاً نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات فراوانی در طول 42 سال گذشته داشته است به طوری که در جهان توانسته نقش آفرینی کند.

موسوی، ضمن تقدیر از خدمات دولت ها در شهرستان دهلران، گفت: پروژه های ملی زیادی در شهرستان معطل مانده که امیدواریم دولت جدید برای تسریع در تکمیل آنها تخصیص اعتبارات لازم را انجام دهد.

وی به جاده های مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: متاسفانه روزانه شاهد تصادفات زیادی در این مسیرها هستیم لذا چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران از مهمترین مطالبات مردم دهلران است که باید تحقق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام دهلران

لزوم تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام دهلران