مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-24فرهنگي

مجله سروش با پرونده المپیک روی پیشخوان آمد


شماره مردادماه هفته نامه سروش با پرونده برنامه های ورزشی صدا و سیما و تصویر قهرمانان در سینمای ایران منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- ، هزار و هفتصد و سومین شماره هفته نامه سروش با پرونده ویژه المپیک توکیو 2021 ویژه مرداد ماه 1400 به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

این مجله 5 بخش اصلی یادداشت ها ، چهره ها و خبرها ، رسانه ، سینما و فرهنگ و هنر دارد که هرکدام مقالات و گزارش های مختلفی را شامل می شوند.

گفتگو با مسعود اسکویی گزارشگر پیشکسوت مسابقات ورزشی، گفتگو با رضا جاودانی دیگر مجری برنامه های ورزشی و عبدالله روا بهترین مجری ورزشی تلویزیون به انتخاب مردم ازجمله گفتگوی منتشرشده در این شماره سروش هستند.

در ادامه گفتگوهای این شماره، مصاحبه های رسول نجفیان و جمشید جهانزاده به خاطر بازی در سریال زندگی زیباست و فروغ قجابگلی و اصغر نقی زاده بازیگران سریال زیرخاکی 2 منتشر شده اند.

سریال کلبه ای در مه موضوع مطالب بعدی این شماره سروش است که به خاطر آن، با حسن لفافیان کارگردان و سیاوش چراغی پور بازیگر این مجموعه گفتگو شده است.

موضوع چهره قهرمانان ورزشی کشور در سینما هم موضوع پرونده بعدی این مجله است که در آن به آثار سینمایی چون فیلم های تختی، ببر مازندران، سرطلایی، عموفوتبالی، یاس های وحشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله سروش با پرونده المپیک روی پیشخوان آمد

مجله سروش با پرونده المپیک روی پیشخوان آمد