مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-24سياسي

بهره برداری از 187 پروژه در تالش به ارزش 660 میلیارد ریال


فرماندار تالش از بهره برداری 187 پروژه عمرانی و عام المنفعه به ارزش بیش از 660 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار تالش از بهره برداری 187 پروژه عمرانی و عام المنفعه به ارزش بیش از 660 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین شاه کویی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در دوران تحریم های ظالمانه دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم و استوار رو به جلو حرکت می کند و شاهد توسعه کشور در همه حوزه ها هستیم.

وی ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به اینکه این ایام فرصتی مناسب برای تبیین عملکرد و خدمات نظام و دولت به مردم است، ادامه داد: بالغ بر 187 پروژه عمرانی و عام المنفعه در این ایام در شهرستان تالش افتتاح می شود که بیش از 660 میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

وی افزود: آیین افتتاح این پروژه ها در شهرستان به دلیل شیوع کرونا به صورت تجمیعی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شاه کویی، در بخش دیگر سخنان خود به تفکیک این پروژه ها پرداخت و خاطرنشان کرد: 45 پروژه از این پروژه ها، مربوط به دهیاری های بخش مرکزی در بخش های گاز رسانی، آسفالت راه روستایی اوله کری، پروژه راهداری، پروژه ماهیان سردآبی، اجرای عملیات مهار و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 187 پروژه در تالش به ارزش 660 میلیارد ریال

بهره برداری از 187 پروژه در تالش به ارزش 660 میلیارد ریال