مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-24اجتماعي

فرش خودرنگ ایل سنگسری قابلیت جهانی شدن دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر معرفی روستاهای برند صنایع دستی در استان بر اساس همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی، - ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر معرفی روستاهای برند صنایع دستی در استان بر اساس همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، تأکید کرد.

حمیدرضا دوست محمدی در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به ظرفیت بالای صنایع دستی در استان از دستبافته های عشایری به عنوان یک سرمایه نام برد و اظهار کرد: فرش خودرنگ ایل سنگسری از جمله صنایع دستی این استان است که قابلیت جهانی شدن را دارد.

وی با اشاره به تنوع صنایع دستی در مناطق روستایی استان خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به دنبال معرفی روستاهای برند در حوزه صنایع دستی است و این امر در زمینه معرفی ظرفیت ها و اشتغال زایی در روستاها و شهرهای کم جمعیت موثر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه بر اساس همکاری بین دستگاه ها دستاوردهای خوبی در استان صورت می گیرد، گفت: همکاری مشترک در زمینه ارتقا بخشی مهارت ها در حوزه صنعت و آموزش موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش خودرنگ ایل سنگسری قابلیت جهانی شدن دارد

فرش خودرنگ ایل سنگسری قابلیت جهانی شدن دارد