مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-24اقتصادي

صادرات 40 میلیون دلاری واحدهای صنعتی خوزستان


‎مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از صادرات 40 میلیون دلاری واحدهای صنعتی خوزستان در سال 99 خبر داد.

- ‎اخلاق محمدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 380 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان فعال هستند و 394 واحد نیز به بهره برداری رسیده اما غیر فعال اند.

‎وی با بیان اینکه میزان اشتغال واحدهای بهره بردار مطابق پروانه های صادرشده 20 هزار و 703 نفر است، افزود: خوزستان رتبه هفتم کشوری را در تعداد قراردادهای منعقدشده صنعتی دارد و بیشترین واحدهای صنعتی فعال نیز در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، ماهشهر، بهبهان و اندیمشک قرار دارند.

‎مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: بیشترین واحدهای غیر فعال در شهرک هایی قرار دارند که دارای بالاترین میزان قراردادهای منعقدشده و حجم سرمایه گذاری هستند و طبیعتا در این شهرک ها، احتمال راکد بودن برخی واحدها نیز بیشتر است.

وی افزود: از دلایل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی در خوزستان می توان به کمبود منابع مالی، عدم وصول مطالبات واحدها، اختلاف بین شرکا، کمبود مواد اولیه، اهلی نبودن صاحب طرح و غیره اشاره کرد.

‎محمدیان گفت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجادشده در این خصوص باعث کاهش میزان فعالیت و سفارش ها و فعالیت تعدادی از واحدهای صنعتی با کمتر از ظرفیت واقعی خود ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 40 میلیون دلاری واحدهای صنعتی خوزستان

صادرات 40 میلیون دلاری واحدهای صنعتی خوزستان