مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:402021-08-23اقتصادي

تولید 3 میلیون سرنگ/ ارائه خدمات به بیش از 681 هزار نفر در تعطیلات کرونایی


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تعطیلات کرونایی با تمام توان در کنار مردم حضور داشت، از تولید 3 میلیون عدد سرنگ و ارائه خدمات به بیش از 681 هزار نفر در این بازه زمانی خبر داد.

- رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تعطیلات کرونایی با تمام توان در کنار مردم حضور داشت، از تولید 3 میلیون عدد سرنگ و ارائه خدمات به بیش از 681 هزار نفر در این بازه زمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر کریم همتی در خصوص اهم فعالیت های جمعیت هلال احمر در بازه زمانی 25 تا 30 مردادماه گفت: پیرو مصوبات قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، خدمات جمعیت در واحدهای درمان اضطراری، مراکز واکسیناسیون و داروخانه ها تقویت شد و در ایام تعطیل سراسری از روز 25 مرداد تا پایان روز 30 مرداد با تمام توان به مردم خدمت رسانی شد.

وی افزود: در این مدت به 681 هزار نفر خدمات ارایه شد.

در همین راستا از 3786 نفر استفاده و هفت بیمارستان RDH نیز راه اندازی شد.

هلال احمر در عرصه تزریق واکسن نیز ورود کرد و در 113 مرکز واکسیناسیون تجمعی دانشگاه ها به ارائه خدمت پرداخت همچنین 15 مرکز واکسیناسیون توسط هلال احمر راه اندازی شد تا روند واکسیناسیون تسهیل شود و این آمادگی در مجموعه ما وجود دارد تا در صورت درخواست وزارت بهداشت بر تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 3 میلیون سرنگ/ ارائه خدمات به بیش از 681 هزار نفر در تعطیلات کرونایی

تولید 3 میلیون سرنگ/ ارائه خدمات به بیش از 681 هزار نفر در تعطیلات کرونایی