مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-23اقتصادي

مبادلات تجاری در مرز ماهیرود افزایش یافت


علیرغم اتفاقات اخیر در کشور افغانستان نه تنها مرز ماهیرود تعطیل نشد بلکه ضمن تامین امنیت منطقه شاهد افزایش مبادلات تجاری نیز هستیم.

- ؛ حمید ملانوری ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به امضای امضای 4 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در ستاد توسعه خاوران اشاره کرد و افزود: تعدادی از طرح ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد و تعدادی هم زمین برای احداث طرح ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه طرح ها و پروژه های عمانی در استان با شتاب خوبی در حال اجرا است، عنوان کرد: نهضت گلخانه ای استان با پیشرفت 30 درصدی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه توسعه کشت هیدروپونیک به دلیل شرایط خشکسالی در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: 6 هکتار گلخانه در استان زیر کشت علوفه هیدرو پونیک می رود تا بتوانیم بخشی از علوفه دامداران را تأمین کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود چهار بازارچه مرزی در استان اظهار کرد: هم اکنون گمرک و مرز ماهیرود در استان فعال است.

ملانوری بیان کرد: علیرغم اتفاقات اخیر در کشور افغانستان، با مدیریت صورت گرفته ضمن تأمین امنیت پایدار در منطقه مبادلات تجاری در این مرز افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات تجاری در مرز ماهیرود افزایش یافت

مبادلات تجاری در مرز ماهیرود افزایش یافت