مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:562021-08-23بين الملل

طالبان محافظان عبدالله عبدالله را خلع سلاح کردند


یک منبع به ایندیپندنت گفت که طالبان پس از ورود به کابل، تمام محافظان دولتی عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، را خلع سلاح کرده اند اما به عبدالله اطمینان داده اند که جانش در خطر نیست و جنگجویان آنان (طالبان) در بیرون از خانه اش .

- یک منبع به ایندیپندنت گفت که طالبان پس از ورود به کابل، تمام محافظان دولتی عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، را خلع سلاح کرده اند اما به عبدالله اطمینان داده اند که جانش در خطر نیست و جنگجویان آنان (طالبان) در بیرون از خانه اش در محله کارته پروان مراقب جان او هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع افزوده است که عبدالله اکنون چند محافظ شخصی دارد که از او در داخل خانه محافظت می کنند.

پس از خارج شدن سربازان خارجی از افغانستان و شدت یافتن یافتن جنگ طالبان و نظامیان افغان، طالبان پیشروی های چشمگیری داشتند و شماری از استان ها را بدون یک شلیک یک حتی گلوله در اختیار گرفتند و قصد کابل کردند.

با سقوط بیشتر استان ها به دست طالبان و پیشروی این گروه به سوی کابل، محمد اشرف غنی، رییس جمهور متواری افغانستان که بارها از ایستادگی در برابر طالبان و لزوم ماندن تا دم مرگ در این کشور سخن گفته بود، هم زمان با به گوش رسیدن زمزمه های رسیدن طالبان به دروازه های کابل، بدون نظرخواهی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان محافظان عبدالله عبدالله را خلع سلاح کردند

طالبان محافظان عبدالله عبدالله را خلع سلاح کردند