مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-23پزشكي

مقامات بهداشتی چین: موارد جدید ابتلا به کرونا رو به کاهش است


مقامات بهداشتی چین می گویند که برای اولین بار از ماه ژوییه (ماه گذشته میلادی) هیچ مورد جدید بومیِ ابتلا به بیماری کووید-19 را مشاهده نکرده اند و نشانه هایی وجود دارد که شیوع فعلی بیماری ممکن است به زودی روند کاهشی پیدا کند.

- مقامات بهداشتی چین می گویند که برای اولین بار از ماه ژوییه (ماه گذشته میلادی) هیچ مورد جدید بومیِ ابتلا به بیماری کووید-19 را مشاهده نکرده اند و نشانه هایی وجود دارد که شیوع فعلی بیماری ممکن است به زودی روند کاهشی پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنها امروز (دوشنبه) در گزارشی تاکید کردند که برای اولین بار از ماه ژوییه هیچ مورد جدید بومی ابتلا به کروناویروس در این کشور ثبت نشده است.

آخرین شیوع بیماری کووید-19 در چین مربوط به مواردی بود که اولین بار در بیستم ماه ژوییه در میان چند نفر از کارکنان فرودگاه در شهر نانجینگ مشاهده شد.

از آن زمان، بیش از 1200 مورد ابتلا به کرونا در چین شناسایی شده است.

شیوع اخیر بیماری موجب شد تا مقامات محلی سراسر چین اقدامات و محدودیت هایی را برای مقابله با همه گیری همچون غربالگری جمعی برای شناسایی مبتلایان و قرنطینه ناقلین و همچنین درمان افراد مبتلا به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در شیوع اخیر بیماری که بیشتر در شهرهای نانجینگ و یانگژو در استان جیانگ سو بود، موردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات بهداشتی چین: موارد جدید ابتلا به کرونا رو به کاهش است

مقامات بهداشتی چین: موارد جدید ابتلا به کرونا رو به کاهش است