مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-23اجتماعي

کمبود معلم در مدارس مشهود است


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کمبود معلم در کشور و این استان مشهود است، اظهار کرد: تناسبی میان بازنشستگی و ورودی های آموزش و پرورش وجود ندارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کمبود معلم در کشور و این استان مشهود است، اظهار کرد: تناسبی میان بازنشستگی و ورودی های آموزش و پرورش وجود ندارد، در مهرماه سال جاری 1890 نیرو مورد نیاز مدارس استان است.

فرحناز قائدامینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کمبود نیروی معلم در مدارس چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کمبود نیرو فرهنگی در مدارس در کشور و استان مشهود است، از سوی دیگر تناسبی میان بازنشستگی و ورودی های آموزش و پرورش وجود ندارد، وضعیت نسبت معلم به دانش آموز در کشور متناسب نیست، اما در این خصوص استان وضعیت بهتری دارد.

وی افزود: برای سال آینده پیش بینی می شود حدود 176 هزار و 700 دانش آموز وارد مدارس چهارمحال و بختیاری شوند، هفت هزار و 888 کلاس در مدارس دولتی برای تحصیل دانش آموزان در نظر گرفته شده و تعداد کلاس ها نسبت به سال گذشته، 130 مورد اضافه تر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این ارگان در حال حاضر، 15 هزار و 150 نیروی معلم دارد، یادآور شد: اگر دانشگاه فرهنگیان و نیروهای حق التدریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در مدارس مشهود است

کمبود معلم در مدارس مشهود است