مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-23سياسي

ادای احترام همدان به مقام «حکیم هزاره ها»/ روزی که مدیران و متولیان غایب بودند


امروز یکم شهریورماه همزمان با زادروز حکیم ابوعلی سینا، مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا برگزار شد که با غیبت مدیران و متولیان همراه بود.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، یکم شهریورماه زادروز شیخ الرییس ابوعلی سیناست که به عنوان روز پزشک و روز همدان نامگذاری شده است.

همدانی ها معمولا در این روز با حضور در آرامگاه حکیم ابوعلی سینا به این پزشک حاذق قرن ادای احترام کرده و بر سر مزار وی حاضر می شوند.

این مراسم طبق روال هر ساله امسال نیز در آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد، اما با حضور تعداد اندکی از مردم و مسوولان از جمله مدیرکل میراث فرهنگی، رییس شورای شهر همدان و رییس دانشگاه بوعلی سینا همراه بود و جای خالی استاندار و معاونانش و اعضای بنیاد بوعلی سینا بسیار خالی بود.

جای بسی تاسف است که همواره از بلندای نام بوعلی سینا در طی سال و در جلسات مختلف سخن می گوییم اما به وقت زادروز این دانشمند شهیر جهان غایب می شویم.

غیبت امروز مدیران و متولیان مراسم ادای احترام به مقام شامخ بوعلی سینا چیزی از ارزش این روز و مقام بلند حکیم ابوعلی سینا کم نمی کند بلکه ضرر اصلی را مسولانی می کنند که در کنار آرامگاه حکیم هزاره ها زندگی می کنند اما نمی توانند دمی با حضور در محفل زادروز بو علی سینا پاسداشت این روز را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام همدان به مقام «حکیم هزاره ها»/ روزی که مدیران و متولیان غایب بودند

ادای احترام همدان به مقام «حکیم هزاره ها»/ روزی که مدیران و متولیان غایب بودند