مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22اقتصادي

کاهش 40 درصدی تردد در محورهای کرمانشاه در تعطیلات کرونایی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش نزدیک به 40 درصدی تردد در جاده های استان در تعطیلات کرونایی اخیر (25 تا 30 مرداد) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از کاهش نزدیک به 40 درصدی تردد در جاده های استان در تعطیلات کرونایی اخیر (25 تا 30 مرداد) خبر داد.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا گفت: طی چند روز تعطیلات کرونایی یک میلیون و 546 هزار تردد در محورهای استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعداد تردد ثبت شده در این چند روز در مدت مشابه سال قبل دو میلیون و 569 هزار مورد بوده، افزود: این آمار بیانگر کاهش 40 درصدی تردد به دلیل اعمال محدودیت ها بوده است.

وی بیشترین تردد ثبت شده در این مدت را مربوط به محور کرمانشاه - قزانچی با بیش از 86 هزار تردد اعلام کرد و یادآور شد: کمترین تردد را هم در محور قصرشیرین - خسروی با 2371 تردد داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عمده ترددهای صورت گرفته در این مدت با تعداد یک میلیون و 300 هزار مورد را مربوط به وسایل نقلیه سبک دانست و عنوان کرد: تعداد وسایل نقلیه سنگین که در این مدت در محورهای استان تردد داشتند نیز 245 هزار مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی تردد در محورهای کرمانشاه در تعطیلات کرونایی

کاهش 40 درصدی تردد در محورهای کرمانشاه در تعطیلات کرونایی