مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22سياسي

یک اردوگاه راهیان نور در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی با اعلام این خبر بیان کرد: با پیگیری فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، اردوگاه میثاق راهیان نور برای استفاده بیماران کرونایی، در اختیار ستاد کرونا قرار گرفت.

وی گفت: این مجوعه اردوگاهی از این پس تا زمان نیاز به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار خواهد داشت.

پیش از این نیز، محل سپاه آبادان برای تسریع در امر واکسیناسیون، برای پذیرش داوطلبان تجهیز شد.

سرهنگ احمدی توضیح داد: مجتمع اردویی میثاق دارای 122 سوییت مجزا و خوابگاه با ظرفیت 1307 نفر است که در صورت لزوم قابلیت اسکان 2000 هزار نفر را دارد.

مجموعه راهیان نور از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ، همه توان و ظرفیت خود را برای مقابله با این بیماری منحوس از جمله خادمین شهدا در ضدعفونی و خدمت رسانی به مردم و در اختیار گذاشتن اماکن و اردوگاه های راهیان نور به ستاد ملی کرونا بکار گرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اردوگاه راهیان نور در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت

یک اردوگاه راهیان نور در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت