مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22سياسي

موافقان و مخالفان وزیر اطلاعات چه گفتند؟


صلاحیت حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب برای تصدی وزارت اطلاعات در دولت سیزدهم در مجلس بررسی شد؛ در حالی که مخالفان بعضا به عملکرد خطیب در اطلاعات قم انتقاد داشتند اما موافقان عملکرد او را انقلابی دانسته و از آن دفاع می کردند.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: صلاحیت حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب برای تصدی وزارت اطلاعات در دولت سیزدهم در نشست علنی امروز (یکشنبه 31 مرداد)  هم قرائت شد.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون، در قرائت این گزارش گفت با بررسی صلاحیت، برنامه ها و تعهدات با توجه به تحصیلات حوزوی و سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی اطلاعات، در تصدی پست های متعدد اجرایی در حوزه های اطلاعاتی و امنیتی این کمیسیون از منظر مولفه های قانونمندی و قانون گرایی انتخاب و به کارگیری مدیران صالح و کارآمد، عدالت، مبارزه با فساد و افزون طلبی و نیز سبک و شیوه مدیریتی وزیر پیشنهادی را مشروط به اجرای کامل برنامه ها و تعهدات اعلامی واجد شایستگی های لازم برای تصدی وزارت اطلاعات می داند.

مخالفان و طرح شائبه های مدیریتی خطیب در مورد آقای خطیب و سایر وزرا نظر خاصی نداشته اند.

قالیباف: آقای رییسی وزرای این بخش ها را خدمت آقا مطرح کرده و ایشان هم موافقت کردند در ادامه محمد باقر قالیباف در پاسخ به وی گفت: آقای میرزایی نکاتی را منتسب به رییس جمهور و رهبری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان و مخالفان وزیر اطلاعات چه گفتند؟

موافقان و مخالفان وزیر اطلاعات چه گفتند؟