مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-22اجتماعي

ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است/ممانعت از ورود 22 هزار خودرو


رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است، گفت: تاکنون از ورود 22 هزار خودرو با پلاک غیربومی به گیلان جلوگیری شده است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است، گفت: تاکنون از ورود 22 هزار خودرو با پلاک غیربومی به گیلان جلوگیری شده است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت محورهای گیلان اظهار کرد: تردد در محورهای گیلان عادی، روان و بدون ترافیک جریان دارد.

رییس پلیس راه گیلان با اشاره به فعال بودن دوربین های ثبت تخلف در تمام محورهای استان، افزود: از 25 مرداد ماه همزمان با اجرای پنجمین مرحله از محدودیت های ترافیکی، تاکنون از ورود 22 هزار خودرو با پلاک غیربومی به گیلان جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه کلیه مجوزهای تردد باطل است، گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به گیلان تا ساعت 12 ظهر روز شنبه، پنج شهریور ادامه دارد، البته تردد خودروها با پلاک بومی در جاده های بین شهری استان مجاز است و همچنین محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 لغایت 3 بامداد همواره برقرار است همچنان تاکید می کنیم که هموطنان از سفرهای غیر ضروری به گیلان بپرهیزند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است/ممانعت از ورود 22 هزار خودرو

ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است/ممانعت از ورود 22 هزار خودرو