مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-21سياسي

راستی: مجلس انقلابی گل به دروازه خودی نزند


نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی جوان بودن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را یک امتیاز برای این وزارتخانه خواند و گفت که باغگلی می تواند در وزارت آموزش و پرورش تحول آفرینی ایجاد کند.

- نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی جوان بودن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را یک امتیاز برای این وزارتخانه خواند و گفت که باغگلی می تواند در وزارت آموزش و پرورش تحول آفرینی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر راستی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: بعد از چند دهه مردم ایران توانستند رییس جمهور انقلابی و پاکدست انتخاب کنند که کمتر زمانی وجود داشت که قوای مقننه و قضاییه انقلابی و جهادی بودند پس مجلس انقلابی گل به دروازه خودی نزند.

وی امتیاز کابینه رییسی را جوان گرایی و غیرجناحی بودن دانست و گفت: آن هایی که می گویند آقای باغگلی برای وزارت آموزش و پرورش جوان است دقت کنند که پیامبر اکرم (ص) در 40 سالگی به رسالت مبعوث شد و رهبری در 42 سالگی رییس جمهور شد و فرماندهان جنگ تحمیلی هم از جوانان بودند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شبکه های معاند علیه باغگلی به فضاسازی پرداخته اند، گفت: آنها که امروز از بدنه آموزش و پرورش ایراد می گیرند در 12 دوره قبلی کجا بودند؟ آنها همه وزیر و معاون و مدیرکلی بودند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستی: مجلس انقلابی گل به دروازه خودی نزند

راستی: مجلس انقلابی گل به دروازه خودی نزند