موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-21سياسي

تامین آب روستاهای سیستان در دستور کار سپاه قرار دارد


تامین آب مورد نیاز مصرفی یکی از مشکلات مردم در منطقه قرقری سیستان بود که برای کاهش آلام آنان، اقدام به راه اندازی مخازن مناسب و آبرسانی با تانکرهای آب سیار با ظرفیت 18 تا 30 هزار لیتر در منطقه کردیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تامین آب مورد نیاز مصرفی یکی از مشکلات مردم در منطقه قرقری سیستان بود که برای کاهش آلام آنان، اقدام به راه اندازی مخازن مناسب و آبرسانی با تانکرهای آب سیار با ظرفیت 18 تا 30 هزار لیتر در منطقه کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد پاکپور در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: طی 20 روز گذشته سفری به منطقه سیستان داشتیم که در آنجا با برخی از مشکلات مواجه و دستور رسیدگی فوری به آن را صادر کردیم.

وی تصریح کرد: طبق گزارشات دریافتی از قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان امروز اغلب اقدامات برنامه ریزی شده انجام شده و برخی نیز در دست اجرا است.

این مقام مسئول افزود: بعضی از روستاهای حوزه شهرستان هیرمند و بخش قرقری با مشکل مواد اولیه غذایی مواجه بودند که در این زمینه قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بسته های معیشتی تهیه و در بین مردم منطقه توزیع کردند که این اقدام همچنان تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب روستاهای سیستان در دستور کار سپاه قرار دارد

تامین آب روستاهای سیستان در دستور کار سپاه قرار دارد