مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-21اقتصادي

کاهش 32 درصدی تردد در جاده های خراسان جنوبی


در طرح ممنوعیت و محدودیت تعطیلات کرونایی که از 24 مرداد ماه در راه های استان آغاز شده ترددهای جاده ای تاکنون 32 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی از ساعت 12 ظهر یکشنبه 24 مردادماه در خراسان جنوبی آغاز شد.

وی با اعلام اینکه اجرای این طرح تا ساعت 24 روز شنبه 5 شهریور ادامه خواهد داشت، بیان داشت: در راستای اجرای این طرح تاکنون ترددهای جاده ای 32 درصد، ورودی به استان 38 درصد و خروجی از استان 42 درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح تاکنون یک هزار و 24 خودرو اعمال قانون شده اند، تصریح کرد: در این خصوص 853 تذکر لسانی نیز به رانندگان داده شده و همچنین 595 خودرو برگشت داده شده است.

رضایی مطرح کرد: جرایم در نظر گرفته شده در شهر های قرمز 10 میلیون ریال و شهر های نارنجی 5 میلیون ریال در نظر گرفته شده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون از ورودی شهر ها برگشت داده خواهند شد.

وی با اعلام اینکه 60 تیم خودرویی محور های اصلی و فرعی اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت های ترافیکی را کنترل می کنند، افزود: براساس تصمیمات گرفته شده در 9 نقطه از ورودی های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 32 درصدی تردد در جاده های خراسان جنوبی

کاهش 32 درصدی تردد در جاده های خراسان جنوبی