مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-21سياسي

از بازگشت ساعات اداری به روال سابق تا ادامه محدودیت تردد تا 5 شهریورماه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از بازگشت ساعات اداری به روال سابق، خبر داد و گفت: محدودیت تردد تا 5 شهریورماه ادامه دارد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از بازگشت ساعات اداری به روال سابق، خبر داد و گفت: محدودیت تردد تا 5 شهریورماه ادامه دارد.

مصطفی آزادبخت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه تعطیلی پنج شنبه ادارات لغو خواهد شد و ساعت کاری ادارات به روال سابق خود یعنی از ساعت 7:30 تا 14:30 بر می گردد.

آزادبخت تصریح کرد: محدودیت منع تردد بین استان ها تا 5 شهریورماه ادامه دارد و خودروهایی که پلاک آن ها متعلق به استان های دیگر باشد، اجازه ورود به استان همدان را ندارند.

وی با اشاره به عدم تمدید تعطیلات کرونایی، خاطرنشان کرد: محدودیت مشاغل همچنان بر اساس رنگ بندی اعلام شده وجود دارد و با توجه به وصعیت قرمز کرونایی همدان، مشاغلی که طبق پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل تدوین شده، در این شرایط اجازه فعالیت ندارند، محدودیت فعالیت دارند.

آزادبخت در پایان، بیان کرد: با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم، محدودیت تردد و فعالیت مشاغل در استان همدان، رعایت شده و امیدواریم بتوانیم ورودی بیمارستان ها را کم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازگشت ساعات اداری به روال سابق تا ادامه محدودیت تردد تا 5 شهریورماه

از بازگشت ساعات اداری به روال سابق تا ادامه محدودیت تردد تا 5 شهریورماه