مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-21بين الملل

ناکامی دوباره اسراییل در تجاوز هوایی به سوریه


سامانه های روسی ارتش سوریه بار دیگر حمله هوایی اسراییل به برخی مناطق سوریه را ناکام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های موشکی ساخت روسیه از نوع پوک.

ام2 و پانتسیر-اس نیروهای ارتش سوریه شب 19 آگوست 22 موشک از 24 موشک شلیک شده توسط هواپیماهای متجاوز اسراییلی را رهگیری و منهدم کردند.

سرلشکر وادیم کولیت معاون مدیر مرکز آشتی حمیمیم روسیه در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه گفت که 6 جنگنده تاکتیکی اسراییلی حوالی ساعت 23 شب 19 آگوست 24 موشک هدایت شونده از حریم هوایی لبنان به اهدافی در حومه دمشق و حمص شلیک کردند.

کولیت افزود: سامانه های دفاعی پوک ام2 و پانتسیر اس ساخت روسیه وابسته به نیروی دفاع هوایی جمهوری عربی سوریه 22 موشک را رهگیری و منهدم کردند.

این مسئول نظامی روسی تأکید کرد که در این تجاوز هوایی رژیم اسراییل تلفاتی به نظامیان سوری وارد نشد و تأسیسات زیرساختی نیز آسیبی ندیده است.

ارتش سوریه پیش از این با استفاده از سامانه دفاعی ساخت روسیه دو حمله هوایی اسراییلی را با ناکامی کامل مواجه کرده بود و همه موشک های شلیک شده در این دو حمله را منهدم کرده بود.

در تحولی دیگر،وزارت امور خارجه سوریه در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این کشور با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ادامه تجاوزات تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی دوباره اسراییل در تجاوز هوایی به سوریه

ناکامی دوباره اسراییل در تجاوز هوایی به سوریه