مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 19:052021-08-20فرهنگي

بازیگر «قهرمان» اصغر فرهادی در نقش «شمر»


تهیه کننده تله تئاتر «خورشید بر نیزه» با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روزی ساختار تله تئاتر دوباره احیاء شود، درباره وضعیت حال حاضر تولید نمایش تلویزیونی، - تهیه کننده تله تئاتر خورشید بر نیزه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روزی ساختار تله تئاتر دوباره احیاء شود، درباره وضعیت حال حاضر تولید نمایش تلویزیونی، اظهار کرد: جای تله تئاتر واقعا خالی است.

زمانی با حضور داریوش مودبیان و دیگر دوستان، تله تئاتر رونق داشت و امیدوارم دوباره احیاء شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رضایی درباره شکل گیری ایده این مجموعه نمایشی اظهار کرد: ایده این تله تئاتر در ابتدا یک تئاتر و تعزیه بود و بعدها تبدیل به قصه ای با نام اپرای قاصدک شد.

تهیه کننده تله تئاتر خورشید بر نیزه در ادامه توضیح داد: این مجموعه نمایشی در 10 قسمت و متناسب با 10 اتفاق مهم روزهای مختلف واقعه کربلا، با حضور تعزیه خوانان مشهور استان فارس تولید شده است.

هر چند در ابتدای امر حمایتی از کار صورت نگرفت و اجرای این طرح صرفا روی صحنه بود اما در نهایت مورد استقبال و حمایت صداوسیمای مرکز فارس قرار گرفت.

از آن زمان به بعد، تمرینات جدی تری توسط تیم تولید صورت گرفت و بعد از مدتی عوامل حرفه ای تری به جمع اضافه شدند و می توان گفت بهترین تعزیه خوانان استان فارس به کار اضافه شدند و نقش موافق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر «قهرمان» اصغر فرهادی در نقش «شمر»

بازیگر «قهرمان» اصغر فرهادی در نقش «شمر»