مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-20سياسي

90 درصد هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند


90 درصد هیئت های عزداری در تاسوعا و عاشورای حسینی به رغم شرایط کرونایی سعی کردند تا پروتکل های بهداشتی را در عزاداری های خود رعایت کنند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: 90 درصد هیئت های عزداری در تاسوعا و عاشورای حسینی به رغم شرایط کرونایی سعی کردند تا پروتکل های بهداشتی را در عزاداری های خود رعایت کنند.

اکبر بهنامجو 29 مرداد در جریان بازدید از نقاهتگاه کرونایی ارتش در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت دسته گردانی و آیین های سنتی – مذهبی شمع گردانی و شبیه خوانی در تاسوعا و عاشورای حسینی با همراهی هیئت امنای محلات و مساجد استان سعی شد تا از تجمعات در این ایام جلوگیری شود.

وی به شرایط بحرانی بیماری کرونا در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری سپاه و ارتش چهار نقاهتگاه در اردبیل و مراکز واکسیناسیون فراگیر دایر شده تا سرعت پیشگیری و روند بهبود بیماری را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل به اقدام خوب خیرین و اهالی حسینی اردبیل در کمک به پویش نذر خون و نذر نفس اشاره کرد و گفت: در پویش نذر خون اهدا کنندگان با اهدای خون در این ایام ارزشمند سعی کردند تا به کمک بیماران نیازمند بشتابند.

بهنامجو ادامه داد: در قالب پویش نذر نفس نیز افراد خیر و نیکوکار نسبت به تامین دستگاه اکسیژن برای بیمارستان ها و مراکز درمانی اقدام کردند تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند

90 درصد هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند