مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-18اقتصادي

ضرورت نصب تابلوهای سه زبانه اماکن شهری در آبادان و خرمشهر


در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر باید در راستای تقویت صنعت گردشگری تابلوهای راهنمای اماکن با زبان های فارسی، - اظهار کرد: شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و جاذبه های طبیعی گردشگری همچون ظرفیت آبی و روستایی از اوایل آبان ماه تا اواسط خردادماه شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی هستند.

وی ادامه داد: عمده گردشگران خارجی از کشورهای اطراف به ویژه عراق هستند که باید زیرساخت های اولیه برای این امر در نظر گرفته شود.

این کارشناس گردشگری با تأکید بر اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در راستای هدایت و راهنمایی مسافران و گردشگران افزود: تابلوهای راهنمای گردشگری یکی از راه های معرفی بنا، اماکن گردشگری، اقامتی و جذب مخاطب است؛ بنابراین اگر تابلوهای راهنمای گردشگری با اطلاعات دقیق در ورودی و سطح شهر نصب شود، مسافران عبوری نیز جذب آنها می شوند.

نواصر، نصب تابلوهای راهنما را یکی از اقدامات ابتدایی و الفبای گردشگری قلمداد کرد و گفت: نصب تابلوی راهنمای استاندارد گردشگری به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی یک ضرورت است زیرا سبب تقویت صنعت گردشگری در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر می شود.

وی تصریح کرد: گردشگران و مسافرانی که از کنار آن عبور می کنند با جاذبه های شاخص طبیعی و تاریخی منطقه آشنا می شوند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نصب تابلوهای سه زبانه اماکن شهری در آبادان و خرمشهر

ضرورت نصب تابلوهای سه زبانه اماکن شهری در آبادان و خرمشهر