مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-18سياسي

راه اندازی نقاهتگاه های تخصصی ویژه بیماران کرونایی در اراک


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله نقاهتگاه های تخصصی ویژه بیماران کرونایی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بهره برداری از نقاهتگاه تخصصی بیماران کرونایی در اراک اظهار کرد: در پی فرمان مقام معظم رهبری و رهنمودهای حکیمانه ایشان خطاب به دستگاه ها و نیروهای مسلح، سپاه و برای عبور از مشکلات دیده می شود.

کریمی تاکید کرد: سپاه و بسیج متعلق به مردم و در کنار مردم است که با یاری خداوند و به کارگیری همه ظرفیت ها و توان برای عبور از مشکلات اقدام خواهد کرد و حماسه هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی رقم خواهد زد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از 800 گروه جهادی در سطح استان سازماندهی شده اند و در چهار محور مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله راه اندازی نقاهتگاه های تخصصی ویژه بیماران کرونایی را در دستور کار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نقاهتگاه های تخصصی ویژه بیماران کرونایی در اراک

راه اندازی نقاهتگاه های تخصصی ویژه بیماران کرونایی در اراک