مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-17پزشكي

مراجعات بیماران کرونایی پلدختر بیش از سایر شهرهاست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به اینکه بیماران رومشکان به پلدختر مراجعه می کنند در این شهرستان با مشکل مواجه ایم.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان: 200 تخت خالی در بیمارستان های لرستان وجود دارد مراجعات بیماران کرونایی پلدختر بیش از سایر شهرهاست ایسنا/لرستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به اینکه بیماران رومشکان به پلدختر مراجعه می کنند در این شهرستان با مشکل مواجه ایم.

دکتر صالح آزادبخت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شرایط در لرستان به گونه ای است که بیمار بدون تخت نداریم و تنها در شهرستان پلدختر به علت مراجعه بیماران رومشکان بامشکلاتی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون 1450 تخت را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم و قابلیت افزایش تعداد تخت ها را به 1650 مورد داریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در پیک چهارم 1450 تخت را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم، بیان کرد: با توجه به هشدارهای وزیر بهداشت مبنی براینکه پیک پنجم تهیه کننده نظام سلامت است متاسفانه ساده انگاری مردم سبب ایجاد این پیک خطرناک شده و ممکن است این شرایط ادامه یابد.

آزادبخت با بیان اینکه باید 70 درصد جمعیت کشور یعنی 50 میلیون نفر واکسینه شوند تا بتوان برای کنترل پیک های بعدی برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعات بیماران کرونایی پلدختر بیش از سایر شهرهاست

مراجعات بیماران کرونایی پلدختر بیش از سایر شهرهاست