مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-17بين الملل

تشدید جنگل سوزی ها در شمال کالیفرنیا


آتش سوزی جنگلی عظیم موسوم به دیکسی که از 14 ژوییه (حدود یک ماه قبل) در شمال کالیفرنیا آغاز شده، تقریبا 230 هزار و 670 هکتار از مناطق کوهستانی صعب العبور در شمال شرق سانفراسیسکو را سوزانده است.

- آتش سوزی جنگلی عظیم موسوم به "دیکسی" که از 14 ژوییه (حدود یک ماه قبل) در شمال کالیفرنیا آغاز شده، تقریبا 230 هزار و 670 هکتار از مناطق کوهستانی صعب العبور در شمال شرق سانفراسیسکو را سوزانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های اطفاء حریق ایالات متحده در تلاش برای فرونشاندن شعله های آتش دیکسی در شمال کالیفرنیا هستند که دیروز با وزش بادهای شدید گسترش پیدا کرده و این در حالی است که بزرگترین شرکت برق ایالتی، برای هفته جاری هشدار خاموشی های گسترده و قطعی احتمالی برق را به عنوان اقدامی پیشگیرانه در مهار حریق در این منطقه صادر کرده است.

گزارش ها حاکیست که تاکنون حدود 1200 خانه و سازه دیگر در آتش سوخته اند، هرچند هنوز گزارشی از تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

به گفته یکی از مقامات محلی، روز دوشنبه تقریبا 28 هزار و 700 نفر دستور تخلیه اجباری دریافت کردند.

وی افزود: نیروهای امدادی به محل آتش سوزی فرستاده شده اند اما موج جدیدی از وزش بادهای شدید و خشک که پیش بینی می شود منطقه را از اواخر بعد از ظهر روز گذشته (دوشنبه) در بر گرفته و تا عصر چهارشنبه ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید جنگل سوزی ها در شمال کالیفرنیا

تشدید جنگل سوزی ها در شمال کالیفرنیا