مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 17:302021-08-16سياسي

کمک مالی به شهرداری اهواز از منابع ملی و استانی


صحبت هایی در رابطه با منابع و مصارف شهرداری اهواز انجام شده و قرار است از منابع مختلف ملی، استانی و ملی - استانی در حد امکان به شهرداری اهواز کمک شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: صحبت هایی در رابطه با منابع و مصارف شهرداری اهواز انجام شده و قرار است از منابع مختلف ملی، استانی و ملی - استانی در حد امکان به شهرداری اهواز کمک شود.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز، 25 مرداد در پایان دیدار با اعضای شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی با اعضای شورای شهر اهواز داشتیم و مسائل مهم شهر از جمله روان آب ها، اصلاح سیستم فاضلاب و حاشیه نشینی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز پروژه بسیار خوبی در کوی علوی اهواز با اعتبار حدود 130 میلیارد تومان برای جمع آوری روان آب ها آغاز شد.

استاندار خوزستان گفت: قرار است علاوه بر پروژه امروز، لایروبی فاضلاب های شهر اهواز نیز به سرعت انجام شود.

وی افزود: در این جلسه به صورت تلفنی با معاون عمرانی وزیر کشور صحبت هایی انجام و قرار شد وی از استان های معین خوزستان دعوت کند که در این راستا به استان خوزستان کمک کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: قرار شده از امکانات شرکت های بزرگ استان خوزستان نیز در رفع مشکلات مربوط به روان آب ها حداکثر استفاده انجام شود و سازماندهی خوبی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مالی به شهرداری اهواز از منابع ملی و استانی

کمک مالی به شهرداری اهواز از منابع ملی و استانی