مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 15:202021-08-16اقتصادي

احداث کارخانه بوکسیت منجر به توسعه چرام می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش موثر احداث معدن بوکسیت سرفاریاب در توسعه شهرستان چرام تاکید کرد و گفت: به دنبال جذب سرمایه گذار برای این معدن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از کارخانه بوکسیت چرام در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: دکتر کلانتری استاندار استان بطور ویژه وضعیت معادن را رصد می کند و ماموریت امروز ما هم در این ارتباط است.

معاون اقتصادی در تلاش هستند که به هر طریق ممکن از ظرفیت های منطقه و به نحو مطلوب در کمک به توسعه استان گام های موثری بردارند.

صمیمی دوست گفت: معدن بوکسیت سرفاریاب می تواند برای منطقه نقش آفرینی بکند و طی نشست های کارشناسی که داشته ایم اگر ذخیره مواد معدنی پاسخگو باشد صنعتی متناسب با ظرفیت و پتانسیل انشالله در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بوکسیت استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد:در بازدید از شرکت الومینیای جاجرم در هفته دوم شهریور ماه جاری نسبت به چگونگی نحوه سرمایه گذاری و احداث و طراحی کارخانه وتعیین محصول تصمیم گیری خواهد شد.

صمیمی دوست درادامه گفت: مقرر شد سازمان صمت استان ذخیره معادن و وعیار آن را به سرمایه گذار بخش خصوصی ارایه تا این سرمایه گذار نسبت به سناریوی مختلف تولید محصول نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کارخانه بوکسیت منجر به توسعه چرام می شود

احداث کارخانه بوکسیت منجر به توسعه چرام می شود