مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-16فرهنگي

از سخنرانی همسر علی سلیمانی تا سوگواری دوستانش


در مراسم بزرگداشتی که برای زنده یاد علی سلیمانی برگزار شد ؛ علاوه بر همسر و دختر این بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون؛ کوروش زارعی ، حسین پرستار، - علی استادی، سیروس همتی سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره زنده یاد علی سلیمانی هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون که پنجشنبه گذشته بر اثر کرونا درگذشت، شامگاه یکشنبه 24 مردادماه در فضای باز حوزه هنری برگزار شد.

این مراسم که با حضور خانواده و دوستان زنده یاد سلیمانی به همراه برخی از مدیران فرهنگی و هنری در رواق شهدای حوزه هنری برگزار شد، با قرائت کلامی چند از قرآن کریم و اجرای سید جواد هاشمی آغاز شد.

هاشمی در ابتدا با بیان خاطره ای از علی سلیمانی او را هم منتقد خوبی معرفی کرد و هم نقد پذیر دانست و گفت: علی خاص بود و اندیشه ای ناب داشت.

خیلی ها طی سال گذشته در عرصه تئاتر و هنر ما را در این دنیا تنها گذاشتند و دار فانی را وداع گفتند، اما رفتن علی جور دیگری بود و همه ما را تکان داد.

سلیمانی با آل علی(ع) مانوس شد کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و از دوستان و همکاران زنده یاد سلیمانی در این مراسم گفت: علی شهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سخنرانی همسر علی سلیمانی تا سوگواری دوستانش

از سخنرانی همسر علی سلیمانی تا سوگواری دوستانش