مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-16سياسي

پایان فصل اول مدوتاک با موضوع مهاجرت کادر درمان


معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از پایان فصل اول سلسله گفت وگوهای مدوتاک با موضوع مهاجرت نخبگان خبر داد.

- معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد پایان فصل اول "مدوتاک" با موضوع مهاجرت کادر درمان معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از پایان فصل اول سلسله گفت وگوهای مدوتاک با موضوع مهاجرت نخبگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین یاری در خصوص این برنامه تصریح کرد: بعد از 11 هفته برنامه و هزار و 425 دقیقه مصاحبه با 19 صاحب نظر، اعم از نخبگان مهاجرت کرده، نخبگان مشغول به کار در داخل کشور، مسئولین دانشگاهی و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این فصل از سلسله برنامه Medu Talk با موضوع مهاجرت نخبگان به ایستگاه پایانی رسید.

وی با بیان اینکه در این دوره تاریخ کشور تمایل به مهاجرت در میان ارائه کننده مراقبت های سلامت شیب چشم گیری دارد، افزود: بر اساس یافته های ارائه شده در مقالات علمی، تمایل به مهاجرت در میان دانشجویان، اینترن ها، رزیدنت ها، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران به بیش از 52 درصد رسیده است؛ به عبارتی از هر دو نفر کادر درمان، یک نفر مایل است که وطن خود را با همه تعلقات و تمایلات رها کند و عزم جای دیگری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فصل اول مدوتاک با موضوع مهاجرت کادر درمان

پایان فصل اول مدوتاک با موضوع مهاجرت کادر درمان