مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-16سياسي

محدودیت جدی در گردنه قوچک اعمال شود


امام جمعه لواسانات با توجه به تعطیلات سراسری اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، خواستار جلوگیری از ورودی مسافران و اتراق گردشگران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در نامه ای خطاب به سید مهدی ساداتی فرماندار و رییس محترم شورای تامین شمیرانات نوشت: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری از 25 تا 30 مرداد، مستدعی است تدبیری اتخاذ کنید تا در منطقه لواسانات و رودبار قصران نیز اعمال محدودیت تردد انجام گیرد .

وی در ادامه این نامه تاکید کرده است تا در تعطیلات مذکور از ورود مسافران از گردنه قوچک جلوگیری به عمل آید، دست فروشان این گردنه جمع آوری شوند، رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز خرید تعطیل شوند، از اتراق گردشگران در چادرهای تفریحی در سطح منطقه جلوگیری شود و کنترل جدی برای اعمال این محدودیت ها از سوی نیروهای مسؤول انجام گیرد.

امام جمعه لواسانات همچنین از آمادگی کامل شهروندان برای همکاری و مشارکت در این زمینه نیز خبر داده است.

حجت الاسلام لواسانی همچنین در صفحه شخصی خود نوشت: تاکنون تعطیلی هایی که برای کرونا اعلام شده است موفق نبوده و این بار هم موفق نخواهد بود، مگر این که همه دستگاه های مسؤول پای کار بیایند و اهمال نکنند و مردم نیز در طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت جدی در گردنه قوچک اعمال شود

محدودیت جدی در گردنه قوچک اعمال شود