مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-16ورزشي

اعلام جزییات جدید از حادثه برای ارشا اقدسی


در این صحنه، ارشا با ماشین 2 دور و نیم دور کامل روی هوا می ‏چرخد و طول پرش حدود 38متری قبل از فرود آمدن بر زمین را ثبت می ‎کند.

- عضو تیم بدلکاران 13 در خصوص این رکورد هم گفت: در این صحنه، ارشا با ماشین 2 دور و نیم دور کامل روی هوا می ‏چرخد و طول پرش حدود 38متری قبل از فرود آمدن بر زمین را ثبت می ‎کند.

وی اضافه کرد: تنها مشکلی که در این حادثه پررنگ ‏تر است به تفاوت وزن ماشین روی رمپ نسبت به سایر خودروهایی که ارشا با آن چپ کردن را تجربه کرده بوده برمی ‏گردد.

البته باید تاکید کنم که فرق ارشا با سایر بدلکاران در محاسبات دقیق بود و ارشا آن را پیش بینی کرده بود اما آن احتمال یک در میلیونی که برای هر نوعی خطا در نظر گرفته می ‎شود، متاسفانه این بار رخ داد.

میرآخورلی با تاکید بر این موضوع که هیچ‏ کدام از بدلکاران ایرانی و یا خارجی در صحنه حادثه حضور نداشته اند و تمام صحبت‎هایی که تاکنون مطرح شده بر اساس شنیده ‏ها بوده است، تصریح کرد: فیلم حادثه از لحظه تمرین برای چپ کردن تا اعزام به بیمارستان را ما ( من، مهنوش مرادی و حسام وهابی که پس از حادثه در بیروت حضور داشتیم ) دیدیم و موشکافی کردیم.

باید تاکید کنم که هم آمبولانس و هم ماشین آتش‎ نشانی در صحنه بدلکاری ارشا حضور داشتند و 10 ثانیه بعد از توقف ماشین و کات دادن کارگردان، تیم امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات جدید از حادثه برای ارشا اقدسی

اعلام جزییات جدید از حادثه برای ارشا اقدسی