مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-16پزشكي

درمان سرپایی بیماران کرونایی در کرمانشاه/ جوانان دلتا را جدی بگیرند


رییس بیمارستان گلستان کرمانشاه(مختص بیماران کرونایی) گفت: ورودی بیمارستان ها خیلی زیاد شده، باتوجه به ظرفیت موجود و درگیری تخت ها مرکز درمان سرپایی بیماران کووید 19 در مرکز نسیم کرمانشاه انجام می شود.

- سیاوش وزیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا ویروس از نوع دلتا در استان، اظهار داشت: با آغاز موج پنجم کرونا با سویه دلتا، تقریبا تمام تخت ها در بخش عمومی و هر دو آی.

سی.

یو بیمارستان گلستان کرمانشاه اشغال شده، بنابراین در دو بخش عمومی بیمارستان امام رضا(ع) نیز یکی از آی سی یوهای این بیمارستان بیماران پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: ورودی بیمارستان ها خیلی زیاد شده باتوجه به ظرفیت موجود و درگیری تخت ها مرکز درمان سرپایی بیماران کووید 19 در مرکز نسیم کرمانشاه انجام می شود به طوریکه بیماران به صورت سرپایی برای دریافت دارو خود مراجعه می کنند و مابقی روند بهبود را در منازل خود ادامه می دهند.

رییس بیمارستان گلستان کرمانشاه(مختص بیماران کرونایی) با بیان اینکه روزانه بیش از 300 بیمار بستری و سرپایی داریم، گفت: بسترها از 18 سال تا سنین بسیار بالا داریم معمولا کسانی که در دهه چهارم، پنجم و ششم زندگی هستند بیشترین میزان بستری را به خود اختصاص می دهند که بیشترین میزان عوارض هم معمولا در گروه های سنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان سرپایی بیماران کرونایی در کرمانشاه/ جوانان دلتا را جدی بگیرند

درمان سرپایی بیماران کرونایی در کرمانشاه/ جوانان دلتا را جدی بگیرند